MENU
X

Service


Her kan du finde links eller tlf. nr for bestilling af service både inde og uden for garantiperioden.
Ved bestilling af service bedes du/i have følgende information klar inden bestilling af service:
Fra typemærkaten:

  • Model nr. / Produkt nr. / PNC nr. / E.nr / Service nr.
  • Serie nr. / FD nr.
  • Kopi af købskvittering
  • Evt. udvidet garantibevis, så som 2+2 = 4 års garantibevis eller forsikringsbevis.


Ved reklamation på produkter med 2+2 = 4 års garanti bedes du/i kontakte butikken inden bestilling af service.


Electrolux, Aeg, Voss, Zanussi:
Service kan bestilles på telefon nr.: 70 11 74 00
Online booking - Electrolux
Online booking - Aeg
Online booking - Voss
Online booking - Zanussi

Bosch, Siemens:
Service kan bestilles på telefon nr.: 44 89 88 10
Online booking - Bosch
Online booking - Siemens

Miele:
Service kan bestilles på telefon nr.: 43 27 13 10
Online booking - Miele

Liebherr, Gorenje, Asko, Vestfrost, Witt, Brandt, Fisher&Paykel, Haier:
Service kan bestilles hos Dansk Total Service på telefon nr.: 70 12 20 40, derefter tastes post nr.
Online booking - DTS

Gram:
Service kan bestilles på telefon nr.: 73 20 11 80
Online booking - GRAM

Grundig:

Service kan bestilles på telefon nr.: 70 80 87 77

Whirlpool:

Service kan bestilles på telefon nr.: 44 88 02 22

Silverline: 

Service kan bestilles på telefon nr.: 70 10 40 14
Online booking - Silverline

Eico:
Service kan bestilles på telefon nr.: 98 82 39 99
Online booking - Eico

Har i brug for hjælp?, så står vores personale klar i butikken til at hjælpe med bestilling af service.

Kontakt butikken på 48 26 07 35 eller via KONTAKT SKEMA